Branża farmaceutyczna przoduje w reklamie

Najnowszy raport przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów wyraźnie wskazuje, że liderem pod względem nakładów reklamowych pozostaje branża farmaceutyczna, której wydatki stanowiły 40 proc. wszystkich nakładów reklamowych w branżach ocenianych przez IMM.

W suemi październikowe wydatki reklamowe branży farmaceutycznej oszacowano na przeszło 468,2 mln złotych- z czego ponad 70 proc. trafiło do telewizji, około 19 proc. do prasy, a pozostałe 10 proc. było udziałem radia.

Liderem pod względem nakładów reklamowych pozostał Aflofarm, który w minionym miesiącu w promocję swoich preparatów zainwestował przeszło 113,7 mln zł, podczas gdy wydatki drugiego w branży USP Zdrowie wyniosły 43 mln zł.

https://biuro.mediacontact.pl/file/a0ab613535f69a539af0eae0a00a6c3a

Wśród najsilniej promowanych w październiku marek znalazły się m.in. Ibuprom
(USP Zdrowie) z kwotą nakładów na poziomie 8,9 mln zł, Gripex (USP Zdrowie) - 8,3 mln zł, Voltaren (Novartis), Molekin D3 (Zdrovit) - 7,8 mln zł, Neosine (Aflofarm) 6,6 mln zł.

 

 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione.

Komentarze