INFARMA ociepla swój wizerunek

Pasja, zaangażowanie, wiara w zdrowszy świat - to wartości, o których mówi kampania wizerunkowa #ZdrowszyŚwiat, zainicjowana przez Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA.

„Pokazuje ona ludzi, którzy każdego dnia pracują w firmach farmaceutycznych na rzecz poprawy sytuacji pacjentów zmagających się z różnymi chorobami. Ich wysiłki skupiają się na poszukiwaniu nowych możliwości terapeutycznych, prowadzeniu badań klinicznych, a także tworzeniu i udostępnianiu pacjentom nowych, skutecznych i bezpiecznych leków - poinformowała Marta Winiarska, odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną w ZPIFF INFARMA. - #ZdrowszyŚwiat to pierwsza kampania, w której solidarnie wzięli udział pracownicy różnych firm farmaceutycznych, mówiąc o swojej pracy, staraniach i emocjach” – dodała.

Kampania jest częścią europejskiego projektu #WeWontRest i będzie prowadzona głównie w mediach społecznościowych, takich jak Twitter i Youtube. W ramach kampanii uruchomiono również stronę internetową (www.zdrowszyswiat.pl).

 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione.

Komentarze