Nowa linia dermokosmetyków na 15-lecie Iwostin

Marka Iwostin zmienia swoje logo i nazwę oraz wprowadza nową linię produktów dostępnych wyłącznie w aptekach - Hydro Sensitia. Wszystko z okazji obchodzonego przez nią 15-lecia.

"Z okazji urodzin marka Iwostin zupełnie się zmienia. Zmiany dotyczą logo, wszystkich opakowań i komunikacji. Od tej pory komunikujemy się jako Clinical Skin" - wyjaśniła podczas dzisiejszej konferencji prasowej Alicja Jabłońska-Krzywy, PR manager consumer healthcare w firmie Sanofi. "Liczne badania, które przeprowadziliśmy na produktach i znajdujących się w nich składnikach aktywnych, upoważniają nas do tego, żeby mówić, że nasze produkty są w stanie zapewnić kliniczny wymiar pielęgnacji skóry" - dodała.

Urodzinowym prezentem dla klientek jest nowa linia produktów aptecznych Iwostin Hydro Sensitia przeznaczonych dla skóry suchej i wrażliwej. Składa się ona z sześciu produktów, dostępnych w trzech kategoriach: Hydro Sensitia dla skóry suchej i skłonnej do alergii (krem aktywator nawilżenia i nawilżający krem pod oczy), Hydro Sensitia + dla skóry bardzo suchej i wrażliwej (multiodżywczy krem na dzień i odżywczy krem na noc) oraz Hydro Sensitia Oczyszczanie (płyn micelarny i micelarna pianka do demakijażu i oczyszczania skóry twarzy).

Każda z kategorii do końca roku ma się wzbogacić o nowe produkty.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione.

Komentarze